Účetnictví
Průběžné vedení účetních agend
Vedeme standardní účetnictví dle platných českých právních norem a účetních standardů pro neziskový sektor. Součástí je členění hospodářských operací pro potřeby vyúčtování jednotlivých projektů a poskytnutých dotací. Evidence je rovněž uzpůsobena pro zjištění správné daňové povinnosti neziskových organizací k dani z příjmu, příp. dalším daním. Dle potřeb klienta je možné rozšířit evidenci a výstupy pro potřeby výkaznictví, rozpočtů a statistik.
Úzce spolupracujeme s neziskovou organizací, abychom operativně reagovali na potřeby vedení a analýzy projektů, sledování čerpání rozpočtů, případně dalších požadavků klienta.
Poskytujeme služby samostatné účetní jak pro vedení daňové evidence, tak pro vedení účetnictví. V rámci těchto činností je samozřejmostí zastupování našich klientů na úřadech.
- Zpracováváme daňovou evidenci a účetnictví.
- Dle požadavků klienta zpracováváme statistické výkazy.
- Nezatěžujeme Vaše podnikatelské prostory při kontrolách.
- Kontroly finančního úřadu probíhají v prostorách naší firmy.
- Nabízíme průběžné zasílání výstupů z účetnictví ve formátu Word, Excell, PDF e-mailem.
- Ručíme za případně způsobené profesní pochybení, které je kryto pojišťovnou.
- Komplexní vedení účetnictví zahrnuje nejenom zaúčtování veškerých dokladů, ale i vyplnění přiznání k dani z přidané hodnoty vč. záznamní povinnosti, zpracování dalších zákonem stanovených statistických výkazů, zpracování přehledů věřitelů a dlužníků (pohledávek a závazků), vedení a zařazení majetku, metodické vedení při inventurách.
Jednorázové činnosti
Zpracujeme Vaše účetní doklady za uplynulý kalendářní rok. Připravíme Vám podklady pro daňové přiznání a to jak právnických, tak fyzických osob, podklady pro zdravotní pojišťovnu a správu sociálního zabezpečení. Zhotovíme podklady pro finanční analýzu k výroční zprávě organizace.